OT: Barcode scanner jako HID device.

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Prosinec 11 09:18:54 CET 2020

No a je ten proces 'online'? Tj. zda je moznost zkontrolovat EAN a
zabrucet, at to nacte jeste jednou? Je to sice blbe, ale levne reseni ;)
Pokud neni online (tj. beha hodinu ve skladu a pak se nekdy zjisti, ze
tam ten kod neni v poradku), tak se na to musi jinak.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>