DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 11 00:41:12 CET 2020

Přiznám se, že nejsem hudební fajnšmekr, ale prostě ten zvuk je rozhodně
jiný připadá mi lepší.
Je klidně možné, že to je nějakým filtrem "domršené" aby to znělo
běžnýmu člověku dobře a audiofil
bude šílet :-)
Ale třeba když pustím z webu 128 kbit, tak ten mi tak dobrý nepřijde,
ale zase reproduktory v NB,
to se fakt blbě porovnáva. :-)

Zdeněk Aster