Plynovy kotel Protherm Medved 30 KLOM - chyba F1

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 10 11:13:06 CET 2020

U jine rady Prothermu jsem se setkal s podobnou zaludnosti a porucha byla uplne
jinde.
Mrknete na obehove cerpadlo. V tom dotycnem byl hin rozbehovy kondenzator a cerpadlo
se nahodile nepravidelne zastavovalo.
Logicky by mela vyskocit chyba OV, ale mam pocit, ze ta byla snad az jako posledni.
Pripadne rado sifruje i cidlo prutoku vody.

JURP