Re: Přitahování nabitého a nenabitého předmětu

Čtvrtek Prosinec 10 10:59:47 CET 2020

Přesně o tomhle jsem taky uvažoval po tom co jsem měl ještě ze školy
zafixované, že stejně nabité předměty se odpuzují.

Logickou úvahou jsem došel k tomu, že to tak nemůže fungovat, protože
všechno je relativní. I to, jestli celý náš svět je elektricky neutrální
- nejspíš nikdo nespočítal, jestli všechny atomy celého světa mají
odpovídající počet elektronů :-) Při tom na nás věčně dopadají nějaké
nabité částice ze slunce i z ostatního vesmíru. A přesto se tady od
ničeho nic neodpuzuje a zem bereme jako nulu.

Anděl