Re: přepínání externího mikrofonu pro telefon Nokia 5.3

Středa Prosinec 9 00:00:48 CET 2020

Tak už to mám vyřešené. Zeptal jsem se na tech. podpoře eshopu Filmová
technika a dostal jsem tuto informaci.

Bohužel toto se na Android telefonech děje často a výrobci těchto či
podobných mikrofonů na to sami upozorňují.
V nativní aplikaci (originální) pro video mají smartphony se systémem
Android problém externí mikrofon registrovat.
Kdežto při nahrávání zvuku žádný problém být nemusí.
My proto doporučujeme pro video používat jiné aplikace třetích stran,
jako je např. Filmic Pro nebo 4K Camera.
Nejedná se tedy o vadu produktu, ale o nedostatek týkající se operačního
systému daného mobilního telefonu ☹