přepínání externího mikrofonu pro telefon Nokia 5.3

Pondělí Prosinec 7 19:51:39 CET 2020

Třeba mi tady někdo poradí s telefonem tak chytrým, že si dělá co chce.

Udělal jsem rozborku sluchátek od nějakého staršího mobilu s mikrofonem
a s vypínačem. Mikrofon má 1,5 KOhm, vypínačem se zkratuje. Udělal jsem
si šňůru, kam jsem připojil externí mikrofon a dodržel jsem na šňůře
toho 1,5 KOhm. U Nokie 4.2 mo to funguje jak na hlasový záznamník, tak i
na záznam videa. Teď jsem to samé chtěl použít i u Nokie 5.3. Po
zastrčení konektoru se přepne mikrofon na externí, ale jen u hlasového
záznamníku (používám audio recorder od Gitlab, je bez reklam). Při
záznamu videa se mikrofon nepřepne, je stále aktivní vnitřní. Nevíte
někdo, jestli se tohle dá někde nastavit?

Anděl