Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Úterý Prosinec 8 05:04:43 CET 2020

PLA dobra volba pro zacatek, pak je jeste celkem privetivy material PETG
- ma to lepsi mechanicke vlastnosti - je to pruzne, netrpi pnutim, dobre
to lepi, nemekne to pri lehce nadpokojove teplote a delaji se i zajimave
barevne polopruhledne varianty. Mam to jako material nejradeji.