Re: Elektrický ohradník - problém se zatuháváním Atmega328

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Prosinec 7 16:47:12 CET 2020

Atmega328P - hlavně v arduino modulech z číny je klon/padělek
originálu. ("LGT8F328P,
a Atmel MEGA328P compatible chip")
Používejte Atmega328PB, má víc periférií, menší spotřebu a je levnější.
Kupte si desku v číně, a atmel dejte svůj.
Karel