Re: Elektrický ohradník - problém se zatuháváním Atmega328

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 7 15:53:07 CET 2020

Provozuji  v Orlických horách radioamatérský maják,( viz
http://www.ok1kuo.cibs.cz/cz/majak-ok0eww/) ,  který je řízen ATMEGA 328,
SW je napsaný v prostředí Arduino. Docházelo mi k zatuhávání cca po
10ti dnech.  Byl vždycky potřeba tvrdý reset. Nepodařilo se mi na to
přijít, ono se to na dálku cca 60 km řeší blbě. Nakonec to skončilo na tom,
že je tam v zásuvce časový spínač, který to vždycky cca v 02:00 na pět
minut vypne. Ot té doby je pokoj. Osobně mám podezření na nějaké přetečení
časovačů v prostředí Arduino, ale dál jsem to neřešil. V podstatě kromě
napájení a výstupu pro klíčování značky majáku k tomu není nic připojené.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-7730223765823164591_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>