Kviz na stvrtok - cast 2

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 5 21:22:12 CET 2020

Otázka je, k čemu vymýšlet, jak změřit napětí, které v obvodu nikde není:-)

PH

Od: Lubor Otta
Děkuji za schémátko,
ano tak takhle si ten měnič také představuji, a fázové napětí se mi líbí
že se s ním dobře počítá, nebo kdybych na to měniči měřil osciloskopem,
tak ho tam hned uvidím.
Lubor
PS ty velké rozdíly v chytrosti jsou i mezi vektorově řízenými měniči? A
dá se něco rozumného kopit na ali? Asi bych si nějaký měl opatřit k té
své vrtačce, ať nevypadám jako lama :-)