spotreba sublery

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Prosinec 5 10:09:00 CET 2020

Koupil jsem tu Mitutoyo (500-181-30) v akci (zřejmě doprodej staršího
modelu), dal jsem tam baterku z Aliexpresu a za měsíc, rok, dva či tři
napíšu, jak dlouho vydržela.
Jinak posuvka je docela nuda, dáte tam 1,21 mm Johansonku a ukáže 1,21 mm.
Poskladal jsem Johansonky na 150mm, ukázala 150,01 mm.
Chod zcela hladký, bez drhnutí, pokud mezi čelistmi něco prosvítá, máte tam
prach, jinak je tma.
Posuvka se pohybem nezapne, to musíte udělat tlačítkem, ale i při posuvu ve
vypnutém stavu pak po zapnutí na nové poloze ukáže správný údaj.
Karel