LED filementova "ziarovka" - zapojenie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 4 20:02:38 CET 2020

Vdaka, aj ten prud znizim.

Ked ono je to neprakticke na pokusy. Je to male a bolo by dobre mat
oddelovacie trafo. Predsa len mam respekt a nechcem sa na stole hrat pri
tych rozmeroch so sietovym napatim.

Ked ono cele to hranie ani nema vyznam pri tom, kolko ta ziarovka stoji.
Len ked v Cine ich maju s kadejakymi peknymi bankami :) A to, ci budu
blikat, alebo nie, je loteria. Mozno to necham tak, ako je (jedine ten
odpor urcujuci prud by som vymenil) a do lampy pridam diodovy mostik a
kondenzator.

miro