Re: OT: Domácí wifi interkom

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Prosinec 4 18:33:14 CET 2020

My mame v nasem ski klubu pro ucely lyzarskych zavodu interkom, ktery chodi
plne duplexne, nahore jsou sluchatka s mikrofonem, dole repro a mikrofon.
Funguje to cele po dvou dratech vcetne napajeni horni stanice ( je to
oddelene tlumivkou)
Pochazi to nekdy z roku 1980 (: - je to samo domo konstrukce s nejakym
dvojitym operakem