RE: OT: Domácí wifi interkom

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 4 18:33:17 CET 2020

Taky jsem něco takového měl, jen to volalo za dveře na chodbu, ještě tam po tom je sluchátko:-)

Ale tady je dotaz na zařízení, které používá wifi. Asi nejschůdnější cesta je RPI s audio jackem a napsat si SW. Hezčí ale pracnější pak ESP s trochou HW a napsat složitější SW.

PH

Od: Evzen Horna
kdysi dávno ještě jako malý kluk jsem stavěl domácí interkom, který jsme
doma používali pro volání do dílny. Jako mikrofon to používalo repro.
Každé zařízení mělo jednotranzistorový zesilovač (KF508). Ten kdo chtěl
volat, zmáčnul přepínač (Isostat), kterým zapnul napájení, i
protistanici, a soušasně u sebe zaměnil vstup s výstupem. Repro se tak
stalo mikrofonem a protistanice dostala napájení, takže rovnou bylo
slyšet, co "vysílač" povídá. Funfovalo to naprosto skvěle.