Kviz na stvrtok - cast 2

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Prosinec 4 15:06:26 CET 2020

Vystupna sinusovka by mala dosahovat hodnoty od -Umax po +Umax
Zavisi od zapojenia koncoceho stupna.
Ak je to "jednoduchy" spinac, ktory nedokaze otacat polaritu, tak musi mat
napajanie velkost 2xUmax
Ak je to mostikove zapojenie, ktore dokaze otacat polaritu, tak moze mat
napajanie velkost Umax

Dodo

pi 4. 12. 2020 o 14:49 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):