Kviz na stvrtok - cast 2

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Prosinec 4 11:34:34 CET 2020

Ide,
ale ked niekto, kto nema skusenosti, alebo nacitane znalosti zacne riadit
PWM-kou motor, tak ho s velkou pravdepodobnostou coskoro spali.
Ak ma skusenosti, alebo nacitane, tak sa nepyta taketo veci.
Riadit PWM-kou svit LED-ky a otacanie motora je malinky rozdiel, aj ked
technicky je to stale PWM-ka.
Chcel som len upozornit moznych nadsencov, ze okrem odpovedi v konfere,
treba este nieco dalsie o problematike precitat.

Dodo

pi 4. 12. 2020 o 10:58 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):