osciloskop - bylo: Uklid veci

Čtvrtek Prosinec 3 07:59:36 CET 2020

Mám tady osciloskop Tektronix 2230. Úžasná kombinace 100 MHz analogu a
hodně pomalého digitálu. Vzorkuje snad na 10 (nebo 20?) MHz, ale pro
periodické průběhy postupně zahušťuje vzorky a chodí taky do 100 MHz.
Když nebylo nic jiného a u digitálů se říkalo, že se máte nejdřív
podívat analogem co tam skutečně je :-) byl to úžasný osciloskop. Jenže
už jsem ho snad 10 let neměl zapnutý a je mi líto ho vyhodit. Nechcete
ho někdo za odvoz? Hořátev vedle Nymburka.

Anděl