Uklid veci

Čtvrtek Prosinec 3 06:49:16 CET 2020

st 2. 12. 2020 v 22:58 odesílatel Jindroush <jindroush na seznam.cz> napsal:
> Starsi monitor EIZO 24", to
> si taky nikdo za "penize" nevezme,

Pokud to není ještě CRT :-) tak už je to slušná velikost... ale co rozlišení?

> UPSka/prepetovka s vadnou baterkou.

V době notebooků a tabletů se UPSky stávají přebytečné, jedině jako
záloha pro kotel (ne elektrický :-))... jen ty baterky. Kdysi dávno
jsem v práci dostal UPSku, to jsem měl ještě stolní PC, ale baterky
tam vydržely chvíli. Pak jsem někde ve skladu vyhrabal jiné, taky
gelové Pb, akorát byly větší. Natáhl jsem dráty a měl je posazené na
UPSce, chodila s nima tak dlouho, než mi dali notebook, pak už jsem ji
nepotřeboval. Ale měla větší výdrž než na ty originální.

P.K.