spotreba sublery

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Prosinec 2 22:27:58 CET 2020

Divne... myslel som, ze popisane chovanie je standard (pamata si polohu,
sama zapne pri pohybe a sama vypne, dokonca baterka vydrzi tak rok).

Ja mam digitalnu supleru z roku 2009 z dealextreme za 15 dolarov
(kupodivu som nasiel ucet) a ta sa tak chova.

Baterka ma sice blby kontakt a obcas sa resetne. Chcel som uz kupit
druhu, ale radsej budem raz za cas priohybat kontakty. Jedine za by mal
niekto tip dobry tip.

-m-