spotreba sublery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 2 22:11:50 CET 2020

No, "musí" je podle mě dost silné slovo.
Z mých 5 šupler nedrží stav po vypnutí ani jedna. A nemám pocit, že by
mě to nějak zásadně omezovalo.
Občas to trochu naštve, ale opravdu jen výjimečně.
Naproti tomu občas používám i relativní měření, kde si stejně nulu
nastavuju jinak.

Statisticky ale asi mám nejčastěji v ruce plastovou šupleru za 20Kč. A
ta stav drží. ;-)
Různých orientačních měření (jestli je ta hřídel 14 nebo 15mm a podobně)
je asi nejvíc.
Tak ty plastové mám spolu s tužkou a kalkulačkou pořád na všech stolech,
kde něco dělám.

PL