Uklid veci

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Prosinec 2 21:38:02 CET 2020

Já se je pokouším rozdávat tady v konferenci. Ale občas dojdou až do
elektroodpadu.

Což mi připomíná - mám doma ještě jednu "matici" pro digitální
konferenční stolek - http://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?f=10&t=1441
Jsou v ní osazené ledky P9823 F5, ale nejsou propojené.
Má někdo zájem? Matice zdarma, ledky si buď nechám, nebo bych za ně
chtěl nějaké peníze.