Uklid veci

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Prosinec 2 21:36:15 CET 2020

Zdravim,

tak ten regal by urcite nekdo upotrebil :-D

zatim to resim tak, ze je hromadim ... a nejenom veci v dobrem stavu.
ale  veci, ktere by byly v dobrem stavu (nebo lepe receno: v pouzitelnem stavu) optavdu nechci vyhazovat - nemam to srdce.
si moc dobre pamatuji doby, kdybych byl za cokoliv z toho dal nevim co (ale nemel jsem prostor, nebo bylo hluboko do kapsy).
navic se mi technika opravdu libi - treba takto jsem zacal sbirat (a opravovat) fotoaparaty.
nejstarsi je z cca 1905 - a to jsem ho koupil jako krabicku z preklizku s kozenkovym potahem!

bohuzel ale moje predstava velikosti noveho kutlochu byla docela nerealisticka, tak se obavam, ze mne taky ceka docela krute obdobi.
takze se radsi budu obracet na nejake to zajmove forum, at si lidi vezmou, co potrebuji.

PS: nedavno jsem videl nejake video, kde dva mladi kdesi v cizine se zivili z odpadkovych kosu za hypermarketem.
brali veci zabalene, v neporusenem obalu, lehce po zaruce ...
a holka rikala, ze tim vlastne zvysuji karmu tem rybam, kraliku, kuratum, zelenine, ovoci - protoze to vsechno zilo a rostlo, aby narmilo lidi.
a kdyz je proste vyhodi, svoji karmu ztraci. a tak je zachranujou

jako totalni kravina - ale mne to sedne spis na tu techniku, ktera jeste muze slouzit, prinaset rados, uspokojeni

takze: ne, nevyhazuju

:)

  Sam