Plynovy kotel Protherm Medved 30 KLOM - chyba F1

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Prosinec 2 17:49:09 CET 2020

Na to ale z hlediska plynu není co opravovat, pokud vám nikde plyn neuniká
a proudí tryskami do spalovací komory.  Tam jsou obvykle dvě svíčky, jedna
je zapalovací a ta druhá je to ionizační čidlo.  Pokud to normálně po
startu zapaluje, zkuste opravdu to ionizační čidlo vyčistit, bývá porostlé
takovým nějakým kamencem, který je asi málo vodivý a ta detekce plamene je
pak na hraně a nespolehlivá.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

st 2. 12. 2020 v 17:45 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>