Re: obsazení sedačky v autě

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Středa Prosinec 2 14:53:30 CET 2020

Todle uz frantici pouzivaji snad 20 let u C5 mi to take zere nervy. Eco
rezim je fajn akorat kdyz clovek nezhasnul vnitrni osvetleni. Proste to po
20min zarizne elektriku a BSI jednotka to povoli az po zvednuti napeti v
siti.
Sedacky maji soustavu odporovych stycnych ploch. Je to neco jak u ovladacu
televize. Po snizeni odporu pod urcitou mez se bere sedadlo obsazene. Je to
razeno serioparaelne takze nestaci zatizit bodove ale musi se to zatizit na
vice mistech. U BMW se treba nahrazoval snimac odporem 3k3 s diodou(ano to
je ten emulator za kdysi 2500 ted za 500Kč).