Re: obsazení sedačky v autě

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 2 13:28:16 CET 2020

Dobrý den,

Když vypnu motor, tak rádio nahodím, a hraje 20 minut. Když ale přijdu k
autu, které 20 minut nebylo nastartované, tak vložím klíček, zapnu, ale
rádio nespustím. Musím nastartovat. Okénka bez nastartovaného motoru
nestáhnu. Ráno jsem to zkoušel, baterku mám novou od minulého týdne, a
nabitou.
Baterku v kufru nemám, je tam kryt napevno, a pod ním nejsou ani
vyvedené kontakty.

Baterka odešla tím způsobem, že ráno jsem zapnul zapalování, displej se
vyklopil, a asi 3x to píplo (nevěděl jsem proč). Nastartoval jsem, a
celý den jezdil a startoval. Druhý den to samé. Třetí den jsem přišel k
autu, zapnul zapalování. Displej se vyklopil, 3x to píplo. Potom to 2x
otočilo motorem. Potom se beze slova zaklopil displej. Zkusil jsem to
ještě jednou, a to se už jenom vyklopil displej, a cvakala relátka. To
byl konec. Každopádně to stálo 3 dny, než jsem sehnal baterku, a auto
naštěstí odemykalo i vyklápělo displej bez problému, ale už jenom
napsalo EKO režim, a zase se vyplo.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip