spotreba sublery

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 2 10:08:47 CET 2020

budou vanoce, tak bych si priplatil :-)
u super levnejch to tak proste je. nebo treba i "preskoceni" na jinou
hodnotu. muzu doporucit tyhle, mam 150mm a 200mm a baterku jsem zatim
nemenil, nikdy hodnota nepreskocila a fungujou i celkem slusne kdyz je v
dilne zima, nez zatopim.
https://www.kovonastroje.cz/Meridla/Posuvna-meridla-suplery/Digitalni-posuvna-meridla/Digitalni-posuvne-meritko-150mm-0-01mm-ABS-Accurata.html
nejakou "darkovou" jsem musel hluboko uklidit, protoze byla bud bez
baterky, nebo obcas kecala.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65