spotreba sublery

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Prosinec 2 10:01:02 CET 2020

Zdravim,
mam par rokov subleru Extol Premium 4326. Moja prva digitalna, fajn
vecicka. Co ma vsak mrzi je velka spotreba bateriek. Ide tam AgO baterka
SR44, nestoji malo a nemaju ju hocikde. Sublera s nou vydrzi v zapnutom
stave odhadujem desiatky minut. Tazko sa to odhaduje, zvykol som si ju
zapinat len na okamihy merania, aby som setril baterku co najviac. Aj
tak je za chvilu displej malo kontrastny a potom dojde uplne.

Chcem sa opytat, je to standardny problem digitalnych subler (mal som
predstavu, ze to bude ako s kalkulackami alebo DMM, kde baterky vydrzia
roky a nijako sa ich pouzivanim nemusim obmedzovat) alebo sa mam
poobzerat po inom modeli (idelane potom prosim aj nejaky tip).

Diky.
Peter.