Re: obsazení sedačky v autě

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 1 20:54:07 CET 2020

Dobrý den,

Je to 5 let starý Peugeot 5008. Batoh ani 20kg závaží nevadí, dítě 15kg
na podsedáku vadí.
Elektroniku v tom autě vymýšlel zřejmě nějaký ing z afriky. V létě jsem
v autě několikrát spal. Místa je v něm na spaní dost, ale. Večer jsem si
zavřel okénka, a k ránu jsem se rozhodl, že je pootevřu. Mačkám
tlačítka, a nic. OK, vylezl jsem tedy ze spacáku, zapnul zapalování, a..
nic. Až když jsem nastartoval motor, tak jsem mohl otevřít okénka. To
samé rádio. Vypnu motor, rádio zapnu. Hraje 20 minut, potom napíše EKO
režim, a vypne se. Musím opět nastartovat, zapnout rádio, a po vypnutí
motoru zase hraje jenom 20 minut (je to i v návodu). A spousta dalších
podobných nesmyslů. Naštěstí nemá start-stop. To by mě už asi zabilo
úplně :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip