Re: obsazení sedačky v autě

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 1 20:44:10 CET 2020

V Octavii 3 když mám na sedadle spolujezdce batoh, tak ho musím připoutat,
jinak cinkám.
Takže tam asi tlakový snímač. Ale může to být vůz od vozu jinak.
Chybí důležitý údaj - co je to za vozidlo, myslím, že by se to dalo
dohledat na webu jak je to udělané.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>