Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 1 18:19:47 CET 2020

Já kupuju zásadně repasované DELLy, převážně u VT data ve Vysokém Mýtě. (
https://www.vtdata.cz/  Mám to za kopcem).   Když to měním, tak kvůli
zastaralosti, ne že by něco odešlo.
Momentálně mám stolní OPTIPLEX 9010 a dva DELL notebooky, všechno jede pod
Windows 10 bez problémů.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 1. 12. 2020 v 15:09 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>