Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 1 15:09:30 CET 2020

Jen muj nazor...ac nerad tak musim za sebe konstatovat, ze znackova PC
maji neco do sebe a vetsinou chodi jak "hute" + vetsinou promyslena
konstrukce = je to tiche a nehreje se to.

Ted mam na stole IBM, predtim HP a predtim tusim Dell. Samozrejme cas
od casu neco odejde, ale jsou to PCcka co jedou nonstop nekolik let
bez vypnuti. Bezne mi vydrzi na stole 6-8 let a vetsinou nove
dostaneme protoze se nakupuje a tak nam koupi lepsi novejsi a tyhle se
posunou do provozu.

Takze ja bych se kouknul na nejake kramy s repasema namatkou treba:
https://www.incomputer.cz/stolni-pc/pracovni-stanice?ordertype=asc&Ordering=ProductPriceWithVat

Ja od nich kupoval HP Zbook 15 G1 s dockem, velkym zdrojem a taskou za
11.000Kc. Je to teda jen dvoujadro, ale ten hw je proste vyladeny a
valna vetsina veci jede naprosto plynule. Schvalne zmerim ten start
Fusionu. Dily lze na znackova pc sehnat vetsinou za dobre ceny na ebay
apod.

Proste ty skladacky jsem prestal resit...nejaka rozsiritelnost je take
mytus....vyvoj HW jde tak rychle dopredu, ze na to nikdy
nedojde...driv to moralne zastara.. A podle me ty male desky nechodi
dobre...respektive vzdycky hur nez ty bezne.

RV