Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 1 14:05:36 CET 2020

Tak asi máte pravdu, ale nevím proč bych měl řešit problémy a doplácet na
ne, které má řešit někdo jiny (výrobce desky - výrobce procesoru - výrobce
OS), když to pak dohromady moc nefunguje. Dnes uz možná z větší části asi
ano, ale před rokem a půl to byl spíš takový polotovar než funkcni systém.
Koupil jsem si AMD kvůli výkonu a abych ho využil přičemž to hlavni
(virtualizace) tam nechodilo. Myslím, že VirtualBox se zapnutým AMD-V (nebo
jak ta zkratka je) tam nechodí do teď. Hyper-V sice funguje, ale bližší je
mi ten VirtualBox. QEMU v té době také nešlo (v sw režimu ano), nyní už
jde, ale asi půl roku to nešlo. Třeba to není úplně vina AMD, ale nechápu
proč si tohle nedokáži osefovat (rozeslat předem svůj produkt na těch pár
míst, aby to v době uvedení na trh fungovalo). Co je pak platné, že mají
výkonná a moderní CPU...