Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 1 13:27:54 CET 2020

Důležité je že se každý může svobodně rozhodnout co si dnes pořídí a kolik
za to dá peněz. Tohle samozřejmě neplatí v tom korporátním segmentu. Tam ve
firmě vyfasuju co vyfasuju a nic s tím neudělám. Skoro jisté je že to však
bude něco s intelem.  Co se týče toho flamevaru možná je dobré se podívat
na procentuální zastoupení trhu AMD vs Intel a  tendence. Jinak všechno je
ještě trošku složitější, do hry vstupují výrobní kapacity a podobně....
zajímavý článek například zde:
http://www.ddworld.cz/aktuality/procesory-cpu/amd-ma-nejvetsi-podil-na-trhu-za-temer-dekadu-poptavka-po-ryzen-prevysuje-plany-vyrobcu-2.html