Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 1 11:19:17 CET 2020

Jo, pamatuju dobu, kdy AMD byla výtopna ale dnes uz je to jinak. Ale je
spousty uzivatelu, kteri se spalili (doslova) a meli v dobach davnych s AMD
vetsi nebo mensi problemy.  Take se k nim pocitam, uzil jsem si dost.
Naposled u herniho PC s Radeonem. Letos v breznu. GK Od AMD. To bylo za
trest. Po x letech black screen kazdou chvili. Ze umi procesory a k GK
neumi. napsat stabilni drivery je smutne...
Ta pachuť a odpor k AMD platformě již přetrvává. I kdyz uz neni takovy
duvod co kdysi.