Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 1 10:31:54 CET 2020

Dobrý den,

No, já jsem měl za svůj život jenom jedno PC s AMD. Bohužel bylo
firemní, a nemohl jsem se ho dost dlouho zbavit. Od té doby jsem si
řekl, "AMD nikdy více". Oproti intelu s tím byly takové problémy, že
instalaci některých programů jsem po několika hodinách vzdal. Na Intelu
chodily bez problému.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip