Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 1 10:27:16 CET 2020

tak ono uzrcite s AMD jde postavit super stroj. dneska uz vubec
nesleduju vyvoj hw, kupuju jete odladene znackove pc, delly atd .
ale kdybych neco stavel, tak se zbabele podivam na nejakou firemni
sestavu od alzy, nebo jineho velkeho pc dodavatele s AMD, projdu recenze
a vice mene obslehnu vyzkousene reseni :-) .
u me vede zatim cokoliv na max. frekvenci pro "Single Thread Rating" a
pak me laka dnesni ssd NVMe. to by mohl byt trochu pokrok. koukal jsem i
na ty integrovane grafiky, ale i proti moji stare GTX950, nic moc a to
jsem nehledal, jeslti pripojim moje 3 monitory.
tomik.