Repeater

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Srpen 31 12:12:05 CEST 2020

Tenhle problem resim doma, mam 3 wifi routery (hlavni, bridge,
repeater), vsechny dual bandove (dva SSID v celem baraku). Ty mobily
jsou uplne blby, co se tyce pripojovani - nekdy se treba pristroj z 2.p
chyti na router z 3.p a uz se nepusti, takze jede jako s hnojem a ja
jako pan spravce jsem trestan ;-)
Nevim, jak se tohle da spravne resit.
j.