Repeater

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Srpen 31 12:03:26 CEST 2020

Zrovna včera jsem nastavoval nějaký TP-Link, který v průvodci nabídl
název sítě podle toho kam je připojený + "_EXT". Tak jsem to tak nechal,
nenapadlo mě dát stejný název. Pak už jsem musel odjet.
Teď mě napadá, jak se zachová mobil, když přejde z originální sítě do té
EXT, která bude silnější, jestli se přepne na silnější WiFi, když má obě
sítě uložené. Nebo se bude trápit na té slabé síti, dokud se úplně neztratí?

Martin Hanek