Re: Jak humánně usmrtit LED

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Srpen 30 20:19:06 CEST 2020

Ani jsem se k tomu pořádně nedostal, vše je to zalisované v kovovém pozdřa
a uvnitř zase nalepené na průhlednou hmotu. Tišťák má asi 4mm v průměru, je
na něm pružný pin a pak jsem tam našel motiv na LED, která se z tišťáku při
rozebírání utrhla.. Motiv na rezistor tam musí být taky, ale je to vše pod
lepidlem.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel