Re: Jak humánně usmrtit LED

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Srpen 30 12:25:12 CEST 2020

Zdravím,

tyhle kabely (i když s označením TOPK) používám už asi 2 roky. Měl jsem
jeden zlomený, tak jsme ho dnes zkusil rozebrat a LED skoro nenašel. Je to
nějaká SMD velikosti snad 0603 nebo 0402 úplně vpředu na kulatém tišťáku,
na kterém je i pružný kontakt. Nedestruktivně se k LED tedy dostat nelze.

Osobně mi svícení nevadí, v Praze stejně svítí dovnitř okny okolí a pokud
jsme někde, kde je tma, tak přes ní něco hodím..Výhoda zase je, že kabel se
dá použít i pro orientaci ve tmě, je to tak akorát, nebo když v noci něco
hledám.

K tomu kabelu ještě jedna zajímavost ze včerejška. Mám mobil, který nemá
konektor na sluchátka (připojují se přes USB C) a ten včera, asi po nějakém
upgrade, se přepnul do "Režim sluchátka" . Takže repro vypnuté. Ukázalo se,
že to dělá právě ten magnetický konektor, což se nikdy předtím nestalo. Tam
jsem ho vytáhl, zasunutí to indikovalo sluchátka znova. Dnes, asi zase po
nějaké aktualizaci už je vše v pohodě...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com