Re: OT: Zajímavá funkce proudového chrániče

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Srpen 29 10:06:13 CEST 2020

My máme tu instalaci starou jen 4 roky, jističe jsou jen na fázi, ale
proudových chráničů mám víc, ta garáž je mimo dům, má svůj přívod, chránič
a vlastní uzemnění.
Jinak tohle byl první případ, co tady bydlíme, kdy jsem měl pocit, že není
něco v instalaci v pořádku. ale po té "analýze" vidím, že to v pořádku je.
člověk se hlavně nesmí unáhlit, vzít tužku , kreslit a počítat je lepší.
Jenže když jsem tak stál v montérkách na žebříku a vrtačka najednou
vyhazovala chránič,
dost mě to zmátlo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW