Re: OT: Zajímavá funkce proudového chrániče

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 28 21:00:01 CEST 2020

Jak vidno, fíčko Vám reaguje správně.
Takže jsem v rámci akce provedl i kontrolu jeho funkce, což se
periodicky má dělat.
Je to zcela očekávatelné chování, když část pracovního proudu vedete
vodičem PE.

PL