Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Srpen 29 09:03:19 CEST 2020

Já to asi na konec nechám běžet porad... dám to do malého racku, který mám
na chodbě u stropu a k TV pritahnu husim krkem HDMI kabel + asi USB (kvuli
bezdrátovemu přijímaci klavesnice/myš pokud by to bylo potřeba, jinak přes
dálkový ovladač od televize pomoci CEC se to ovládá docela dobre). Je to v
paneláku tak je to cca jenom 5m a to by fungovat mohlo. Akorát zatím nevím
jak dvacítkou husim krkem protahnu HDMI. Snad s konektorem mini HDMI či
jiným menším by to mohlo jít a na konci redukce. Kabel by byl ideální s
průměrem těch cca 6mm maximálně...