Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Pátek Srpen 28 22:07:43 CEST 2020

To vypinani "ovocnych kolacu" by me taky zajimalo. Zkousel jsem si hrat s RPi4 +
LibreElec/Kodi, ale po shutdown se vzdycky zbesile rozblikaly LEDky, zejmena sitove
karty, takze to skoncilo tak, ze jsem vytahoval adapter ze zasuvky. Cili jako
nahrada TV pro lenocha nic moc...
System teda zrejme nebezel, ale i tak si vypnute zarizeni prece jen predstavuju
jinak, nez ze to blika jak vanocni vyzdoba panelaku.

D.O.