Re: OT: Zajímavá funkce proudového chrániče

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Srpen 28 19:15:00 CEST 2020

Nestačí na to vybavení naindukované, případně spíše kapacitní vazbou
přenesené (český výraz asi neexistuje) napětí, které při spojení PE s N
vytvoří proudový impulz, případně trvalý svod?

Měl jsem na chalupě LED žárovky a taky pravidelně problikávaly i při
vypnutém vypínači...

Libor