Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 28 14:36:17 CEST 2020

A Vám se to OPi skutečně vypne, tj. přestane žrát elektriku?
Já mám OPi PC s procesorem H3. A "vypnutí" zde znamená, že
sice zhasnou LEDky na konektoru RJ45 a přestane to žít na síti,
ale jeho spotřeba v tomto stavu je prakticky stejná jako v běhu.
Tedy kolem 2W.
Takže pak je nejjednodušší ho vůbec nevypínat.

Ty procesory mají v sobě nízkospotřebové jádro OpenRISC,
které by teoreticky mělo být schopno vyřešit skutečné
skoro-vypnutí. A protože má přístup na GPIO linky, tak by
teoreticky zřejmě zvládl i obsloužit vstup z IR čidla a tedy
umět udělat i zapnutí dálkovým ovladačem.

Ale podle mého dosavadního poznání nikdo asi nenapsal obsluhu
tímto pomocným jádrem, takže ani v OpenELEC ani v Debianu
to nefunguje (tedy aspoň mně to nefunguje).

Pokud v této oblasti uděláte nějaký průlom, tak se pak prosím
podělte. Taky by mě to silně zajímalo.
Díky.

PL