Re: kicad knihovna na silovinu, jistič, stykač, zásuvka, svorkovnice

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Srpen 19 12:20:15 CEST 2020

Jinak moc díky, dal jsem na Vás (Vy málo kdy míříte vedle :-) a mrknul
na ten Qelectrotech,
a je to fakt moc pěkné, dokonce lepší než bych čekal, sice mi občas
vadí, že hlavně v těch
grafických obrázkových občas jističích chybí přípojné body, ale to nebyl
asi účel, to propojovat
v obrázcích. A některé seznamy jsou asi ve francoužštině, ale to je asi
minimum.

Jinak to fakt splňuje asi to co jsem chtěl, hlavně ty obrázky, že si
člověk nakreslí i jak to bude
vypadat.

Díky
    Zdeněk Aster