[OT] Vodarenska rurka a zavit

Úterý Srpen 18 10:36:32 CEST 2020

Taky potvrzuju, že těsnící špagátek je nejlepší. U nás mají Tangit, prý
je stejně dobrý a levnější. Když jsem si dělal vodu a měl jsem v baráku
zedníky, jeden z nich měl výuční list i na instalatéra. Vysvětloval mi,
jak mám teflonovou pásku namotat cikcak, že jí spotřebuju polovinu a
bude to dokonale těsnit. Polovina spojů (i které dělal přímo on) kapala,
naštěstí všechno roháčky na zdi, kde je to vidět a není problém to
předělat. Pak mi v instalatérské prodejně (majitel prodejny je
instalatér) řekli, že instalatéři používají už jen špagátky a měli tam
ten Tangit. Předělal jsem to a nekapalo vůbec nic.
Anděl