[OT] Vodarenska rurka a zavit

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 17 13:35:10 CEST 2020

Na vodarskych veciach je rurkovy zavit G.

Na fitingoch je rovny, na rurky sa obyčajne reze.
Stare zavitnice ( používajú sa casto ) mali zavit tiez rovny, alebo len
velmi mierne do kuzela.
Bolo to vyhodne, alebo kludne sa dala urobit 1/2 az jedna otacka bez
problemov a pri dotahovani sa zaroven stlacalo konopne tesnenie.

Na (niektorych - vacsine) novych zavitniciach je kuzelovitost vyrazne
vacsia a uz sa neda urobit napr otacka navyse, lebo to skonci roztrhnutym
fitingom.

Rurka nemusi byt dotiahnuta na max, zavisi od toho, ake tesnenie pouzijete
( konope, teflonova paska, tesniaca snurka, ... )
Niektore su na dotiahnutie citlivejsie, niektore menej.

Dodo

po 17. 8. 2020 o 11:59 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):