[OT] Vodarenska rurka a zavit

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 17 21:45:42 CEST 2020

PPR vs Pex-Al-Pex je tu v konfere minimalne 4-ty krat

Ak chcete porovnat cenu, porovnajte cenu riesenia.
Porovnanie ceny 1m rurky je zavadzajuce.

Pri PPR je mnozstvo spojov a tvaroviek a casu pri zvarani.
Pri (Pex-)Al-Pex su fitingy len na koncoch (rohy sa robia ohnutim do
obluka)  a krimpovanie je zlomkom casu zvarania.

PPR praskali hviezdicovo zvnutra pri prekroceni dezinfekcnych davok
chlorovych pripravkov. Zaroven boli velmi citlive na dostatocnu dilataciu.

Odpor voci krimpovaniu je trochu iracionalny. Je to zvladnuta, spolahliva
technologia v elektrike, vode, kureni, plyne...
Skuste si pozriet, kolko krimpovanych spojov mate v aute (ak je nemecke,
tak takmer vsetky, ak je starsie francuzske, tak tam pouzivali narezavacie
konektory a po par rokoch nekonecnym zdrojom poruch)

Dodo
mobil

Dňa po 17. 8. 2020, 21:31 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):